case
In dialoog op zoek naar de balans tussen inspraak en uitspraak
Silfhout, L. van
Management Executive, 2013
Het lijkt zo gemakkelijk: de klant stelt een vraag, de adviseur beantwoordt die en stuurt een factuur. Maar wat als de adviseur voelt dat uw klantvraag het probleem niet oplost? Aan de hand van een case neemt de auteur u in dit artikel mee in het meerstemmige veranderproces, vanaf de diagnose, via de interventies tot en met de inbedding in de organisatie en het afscheid van de adviseur.
Deze auteur publiceerde ook
Silfhout, L. van | 2013
Downloads: 688
verdieping
Anderen downloaden ook deze publicaties
Waal, A.A. de | 2002
Downloads: 1.104
voorwoord special
Stramrood, J. | 2002
Downloads: 826
onderzoek
Ittner, C.D. | Larcker, D.F. | 2004
Downloads: 884
onderzoek
Pruijm, R.A.M. | Schmits, A.F. | 2000
Downloads: 39
beschouwing
Creemers, M.R. | 1999
Downloads: 278
beschouwing
Baar, A.P. | Yperen, N.W. van | 2000
Downloads: 334
onderzoek
Hampden-Turner, C. | Trompenaars, A. | 2000
Downloads: 847
analyse
Hoekstra, J.C. | Leeflang, P.S.H. | Spring, P.N. | Verhoef, P.C. | 2002
Downloads: 2.132
onderzoek