analyse
Lean-technieken in financiële dienstverlening
Büchli, J. | Conijn, F. | Gybels, G.
Management Executive, 2006
Hoe kunnen lean-technieken worden toegepast in de financiële sector? In dit artikel schetsen de auteurs eerst een beeld van de resultaten van ‘lean’ aan de hand van een praktijkvoorbeeld. Vervolgens bespreken ze de verschillende onderdelen van ‘lean’ en de wijze waarop voordelen kunnen worden gerealiseerd. Tot slot een vierstappenaanpak op basis van praktijkervaringen. Aan u de uitdaging om deze informatie te gebruiken om meer klanttevredenheid te creëren, met minder werk en tegen lagere kosten.
Deze auteur publiceerde ook
Büchli, J. | Conijn, F. | Gybels, G. | 2006
Downloads: 3.014
verdieping
Anderen downloaden ook deze publicaties
Ittner, C.D. | Larcker, D.F. | 2004
Downloads: 992
onderzoek
Triest, S.P. van | 1999
Downloads: 519
analyse
Luijk, H. van | 2000
Downloads: 663
beschouwing
Braakman, W.A. | Goossens, E.A. | 2002
Downloads: 89
onderzoek
Baar, A.P. | Yperen, N.W. van | 2000
Downloads: 420
onderzoek
Hampden-Turner, C. | Trompenaars, A. | 2000
Downloads: 921
analyse