analyse
Lean-technieken in financiële dienstverlening
Büchli, J. | Conijn, F. | Gybels, G.
Management Executive, 2006
Hoe kunnen lean-technieken worden toegepast in de financiële sector? In dit artikel schetsen de auteurs eerst een beeld van de resultaten van ‘lean’ aan de hand van een praktijkvoorbeeld. Vervolgens bespreken ze de verschillende onderdelen van ‘lean’ en de wijze waarop voordelen kunnen worden gerealiseerd. Tot slot een vierstappenaanpak op basis van praktijkervaringen. Aan u de uitdaging om deze informatie te gebruiken om meer klanttevredenheid te creëren, met minder werk en tegen lagere kosten.
Deze auteur publiceerde ook
Büchli, J. | Conijn, F. | Gybels, G. | 2006
Downloads: 3.097
verdieping
Anderen downloaden ook deze publicaties
Jansen, P.G.W. | Vloeberghs, D.F.J. | 1998
Downloads: 875
analyse
Stramrood, J. | 2002
Downloads: 965
onderzoek
Ittner, C.D. | Larcker, D.F. | 2004
Downloads: 1.076
onderzoek
Dussauge, P. | Garrette, B. | Mitchell, W. | 2001
Downloads: 446
analyse, matrix
Triest, S.P. van | 1999
Downloads: 571
analyse
Luijk, H. van | 2000
Downloads: 713
beschouwing
Braakman, W.A. | Goossens, E.A. | 2002
Downloads: 114
onderzoek
Koene, B. | 2001
Downloads: 1.187
recensie