interview
Thomas Marzano over de inzet van social media binnen Philips
Groothengel, P. | Marzano, Th. (geïnterviewde)
Management Executive, 2012
Philips zet steeds zwaarder in op social media. En met succes, want dat stimuleert de merkbeleving en daarmee de waarde van het merk Philips. Dat stelt Thomas Marzano, Philips’ Global Creative Director Digital Brand Design. Een gesprek over het online creëren van gevoelservaringen, het vertalen van ‘Sense and Simplicity’ naar de designconcepten voor alle social media die Philips inzet, en de noodzaak die social media krachtig in te zetten. ‘Met social media kunnen ook grote bedrijven als Philips weer een-op-een relaties aangaan met hun klanten.’

Groothengel, P. | 2017





Downloads: 3
procesmanagement
Groothengel, P. | 2017





Downloads:
digitale transformatie
Groothengel, P. | 2016





Downloads:
inspiratie
Groothengel, P. | Schouten, Anja (geïnterviewde) | 2013





Downloads: 1.261
interview
Groothengel, P. | 2014





Downloads:
interview
