interview
Thomas Marzano over de inzet van social media binnen Philips
Groothengel, P. | Marzano, Th. (geïnterviewde)
Management Executive, 2012
Philips zet steeds zwaarder in op social media. En met succes, want dat stimuleert de merkbeleving en daarmee de waarde van het merk Philips. Dat stelt Thomas Marzano, Philips’ Global Creative Director Digital Brand Design. Een gesprek over het online creëren van gevoelservaringen, het vertalen van ‘Sense and Simplicity’ naar de designconcepten voor alle social media die Philips inzet, en de noodzaak die social media krachtig in te zetten. ‘Met social media kunnen ook grote bedrijven als Philips weer een-op-een relaties aangaan met hun klanten.’
Deze auteur publiceerde ook
Groothengel, P. | Schouten, Anja (geïnterviewde) | 2013
Downloads: 1.170
interview
Bøtter, Jacob | Groothengel, P. | Kolind, Lars | 2014
Downloads: 2.174
interview
Groothengel, P. | 2018
Downloads: 4
verandermanagement
Anderen downloaden ook deze publicaties