analyse
Succes door vertrouwen
Bodegraven, E. van
Management Executive, 2014
Als organisaties aansprekende waarden hebben, dan wekt dat vertrouwen bij hun klanten. En als organisaties vervolgens steeds opnieuw leveren wat ze beloven, dan bestendigt dit het vertrouwen. Vertrouwen is medebepalend voor het succes van een organisatie(merk). Dit artikel gaat over wat organisaties kunnen doen om ervoor te zorgen dat ze hun beloften keer op keer waarmaken. En hoe cruciaal passiegerichte én resultaatgerichte besturing hierbij is.


Kolk, J. van der | Metselaar, E.E. | 1998





Downloads: 14.142
diagnosemodel, innovatie-...
Meyer, A. De | Williamson, P.J. | 2013





Downloads: 678
analyse
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G. | 2005





Downloads: 2.496
methode
Dooren, E. van | Tuitjer, K.G. | 2005





Downloads: 2.033
vragenlijst
Jansen, M. | 2005





Downloads: 1.707
methode
Rijken, T. van der | Wilts, A. | 2013





Downloads: 2.372
onderzoek