Auditing
Hoe het auditproces bijdraagt aan leren
Jonker, J. | Reichling, A.
Sigma, 2015
De audit wordt vaak ervaren als controle. En dat is jammer, want van een audit kun je veel leren. Als auditor en auditee overeenkomen dat het bevorderen van (zelf-)leren een beter doel is dan alleen controleren en ‘overleven’, dan kan dit de effectiviteit van auditing sterk verbeteren. Auditor en auditee moeten dus samen betekenis geven aan de audit. Het auditproces biedt maar liefst zeventien kansen om die gemeenschappelijke betekenisgeving te bevorderen.
Deze auteur publiceerde ook
Jonker, J. | Linden, Bastiaan van der | 2013
Downloads:
Businessmodellen
Jonker, J. | Reichling, A. | 2015
Downloads:
Auditing
Jacobs, T. | Reichling, A. | 2015
Downloads: 630
evalueren
Jonker, J. | Pijkeren, M. van | 2006
Downloads: 3.351
verdieping
Jonker, J. | Pijkeren, M. van | 2006
Downloads: 4.078
analyse
Jacobs, T. | Reichling, A. | 2014
Downloads:
evalueren
Jonker, J. | Roome, N.J. | 2005
Downloads: 1.305
onderzoek
Jonker, J. | Roome, N.J. | 2005
Downloads: 1.675
verdieping
Faber, N. | Jonker, J. | 2017
Downloads:
duurzaamheid
Faber, N. | Jonker, J. | 2018
Downloads:
circulaire economie
Anderen downloaden ook deze publicaties