Organisatie en processen
Customer relationship management
R.M. Kieft RA
Executive Finance PE, 2018
<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Times New Roman&quot;; font-size: medium;">CRM staat voor customer relationship management. CRM wordt vaak gezien als een tool waarmee een organisatie gegevens van klanten kan opslaan, maar CRM gaat veel verder dan dat. CRM is een bedrijfsstrategie waarin de klant centraal staat. In deze e-learning wordt organisaties een plan van aanpak geboden om door middel van het implementeren van CRM klantgericht te ondernemen om het hoogste rendement uit een organisatie te halen.</span>
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Birkinshaw, J. | Cohen, J. | 2013
Downloads: 3.061
onderzoek
Palmer, D. | 2014
Downloads: 860
analyse
Goleman, D. | 2014
Downloads: 833
analyse
Bøtter, Jacob | Groothengel, P. | Kolind, Lars | 2014
Downloads: 1.849
interview
Ertel, Chris | Solomon, Lisa K. | 2014
Downloads: 1.605
analyse
Esmark, C. | Gligor, D. | 2016
Downloads: 350
analyse
Hinterhuber, A. | 2016
Downloads: 409
analyse
Austin, R.D. | Upton, D.M. | 2016
Downloads: 265
analyse
Staats, B.R. | Upton, D.M. | 2012
Downloads: 806
onderzoek
Kirchhoff, C. | Upton, D.M. | Winnefeld Jr., J.A.S. | 2015
Downloads: 621
analyse