Organisatie en processen
Customer relationship management
R.M. Kieft RA
Executive Finance PE, 2018
<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: &quot;Times New Roman&quot;; font-size: medium;">CRM staat voor customer relationship management. CRM wordt vaak gezien als een tool waarmee een organisatie gegevens van klanten kan opslaan, maar CRM gaat veel verder dan dat. CRM is een bedrijfsstrategie waarin de klant centraal staat. In deze e-learning wordt organisaties een plan van aanpak geboden om door middel van het implementeren van CRM klantgericht te ondernemen om het hoogste rendement uit een organisatie te halen.</span>
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Birkinshaw, J. | Cohen, J. | 2013
Downloads: 3.328
onderzoek
Palmer, D. | 2014
Downloads: 925
analyse
Goleman, D. | 2014
Downloads: 958
analyse
Bøtter, Jacob | Groothengel, P. | Kolind, Lars | 2014
Downloads: 2.025
interview
Ertel, Chris | Solomon, Lisa K. | 2014
Downloads: 1.910
analyse
Esmark, C. | Gligor, D. | 2016
Downloads: 366
analyse
Hinterhuber, A. | 2016
Downloads: 484
analyse
Austin, R.D. | Upton, D.M. | 2016
Downloads: 397
analyse
Staats, B.R. | Upton, D.M. | 2012
Downloads: 907
onderzoek
Kirchhoff, C. | Upton, D.M. | Winnefeld Jr., J.A.S. | 2015
Downloads: 779
analyse