Het Veld
Medewerkeronderzoek? Niet doen! Van klagen naar bijdragen
Gils, K.M.S.F. van
Management & Organisatie, 2019
Bevlogen medewerkers zijn belangrijk voor tevreden klanten en een hoge kwaliteit van dienstverlening. Vaak meten organisaties daarom de beleving van hun medewerkers via een medewerkeronderzoek. Ze hopen daarmee verbetering te realiseren en de organisatie een positieve impuls te geven. In de praktijk werkt dit echter vaak averechts: er ontstaat weinig actie, leidinggevenden lopen vast en medewerkers klagen alleen maar meer. Hoe zorgen we ervoor dat organisaties wél iets bereiken met medewerkeronderzoek?
Deze auteur publiceerde ook
Anderen downloaden ook deze publicaties
Lesmeister, F. | 2018
Downloads: 5
Strategie
Burger, M. | Rijsenbilt, A. | 2020
Downloads: 16
onderzoek
Nauta, A. | 2018
Downloads: 10
Podium
Semeijn, J.H. | 2017
Downloads: 138
onderzoek