verdieping
De paradox van winstgevende groei
Brockhoff, G.C. | Rijn, R. van
Management Executive, 2006
Na tijden van herstructurering lijkt groei voor bedrijven een leidend strategisch thema te zijn geworden. Groei wordt gezien als een belangrijk middel om dichter bij de gewenste strategische positie te komen en waarde toe te voegen. Groei is echter niet per definitie winstgevend. De meerderheid van de groeiende bedrijven lijkt zelfs waarde te vernietigen, omdat zij niet in staat zijn om de extra bedrijfs- en kapitaalkosten terug te verdienen. Hoe kunnen bedrijven in hun strategievorming op winstgevende groei sturen?
Deze auteur publiceerde ook
Brockhoff, G.C. | 2013
Downloads: 3.186
analyse
Brockhoff, G.C. | Nienhaus, G. | 2014
Downloads: 3.542
verdieping
Brockhoff, G.C. | 2013
Downloads: 1.169
analyse
Brockhoff, G.C. | Rijn, R. van | Verhoeven, T. | 2008
Downloads: 944
onderzoek
Brockhoff, G.C. | Rijn, R. van | Verhoeven, T. | 2008
Downloads: 863
verdieping
Brockhoff, G.C. | Rijn, R. van | 2006
Downloads: 866
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties