onderzoek
Het ontwerpen van leerplekken
Brinkhorst, R. | Dankbaar, B.
Management & Organisatie, 2008
Van ‘de nieuwe werknemers’ wordt tegenwoordig veel verwacht. Ze moeten creatief en kritisch zijn, initiatief nemen en zelf oplossingen vinden voor problemen. In reactie op deze eisen is het beroepsonderwijs in beweging gekomen. Voor de nieuwe werknemer is ‘het nieuwe leren’ ontwikkeld. Daarin staat het verwerven van competenties centraal. Mede daardoor is de vraag naar leren in de praktijk sterk toegenomen. Er is een grote behoefte aan leerplekken in bedrijven en instellingen. Aan wat voor eisen moeten zulke leerplekken eigenlijk voldoen? Aan welke criteria voldoet een goede leerplek? Op leerplekken gaat het om leren en ook om werken. Daarover valt vanuit bedrijfskundig perspectief het nodige te zeggen.
Deze auteur publiceerde ook
Dankbaar, B. | Prud'homme van Rene, P.R. | 2009
Downloads: 2.783
analyse
Dankbaar, B. | Lekkerkerk, L.J. | 2012
Downloads: 2.503
model
Dankbaar, B. | Vermeulen, P. | 1999
Downloads: 2.764
onderzoek
Dankbaar, B. | 2008
Downloads: 873
inleiding
Achterbergh, B. | Dankbaar, B. | Lekkerkerk, H. | Martens, W. | 1999
Downloads: 1.073
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties