richtlijnen
Operational Excellence: hoge eisen aan besturing van processen
Jansen, M.
Management Tools, 2004
Bij veel bedrijven staan de prestaties van de processen hoog op de managementagenda. Gedwongen door de kritische consument en de achterblijvende prestaties van met name administratieve processen, kiezen veel bedrijven daarbij voor een strategie van Operational Excellence om hun processen te verbeteren. Dit artikel behandelt de verschillende aspecten van de besturing van processen. Welke eisen worden gesteld aan het inrichten van processen? Hoe implementeer je performance management en een balanced scorecard? Wat zijn daarin de slaag- en faalfactoren? En uiteraard: hoe komen we tot een werkende besturing?
Deze auteur publiceerde ook
Gielen, B. | Jansen, M. | Roos, R. | 2011
Downloads: 1.028
onderzoek
Jansen, M. | 2006
Downloads: 613
analyse
Jansen, M. | Loois, R. | Vermeulen, M. | 2008
Downloads: 2.697
analyse
Jansen, M. | Jolink, J. | 2007
Downloads: 1.935
analyse
Jansen, M. | Mante, E.-J. | 2008
Downloads: 935
onderzoek
Jansen, M. | Schoemaker, M. | 2007
Downloads: 1.043
analyse
Jansen, M. | 2007
Downloads: 1.316
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties