analyse
Operational excellence passé? Welnee!
Jansen, M. | Loois, R. | Vermeulen, M.
Management Tools, 2008
Bij Operational Excellence sluit de waardepropositie van een onderneming aan bij de verwachtingen en eisen uit de markt. De organisatie is zodanig ingericht dat klanten en het potentieel van eigen medewerkers centraal staan bij het creëren van meerwaarde. Voor het succesvol invoeren van de Operational Excellence-strategie zijn drie steekwoorden van belang: focus, perspectief en balans (FPB).
Deze auteur publiceerde ook
Gielen, B. | Jansen, M. | Roos, R. | 2011
Downloads: 1.028
onderzoek
Jansen, M. | 2006
Downloads: 613
analyse
Jansen, M. | 2004
Downloads: 1.901
richtlijnen
Jansen, M. | Jolink, J. | 2007
Downloads: 1.935
analyse
Jansen, M. | Mante, E.-J. | 2008
Downloads: 935
onderzoek
Jansen, M. | Schoemaker, M. | 2007
Downloads: 1.043
analyse
Jansen, M. | 2007
Downloads: 1.316
analyse
Anderen downloaden ook deze publicaties